vrijdag 22 januari 2010

Een begin met de online cursus 23 archiefdingen

Het Gemeentearchief Schiedam gaat over 2 weken beginnen met de online cursus 23 archiefdingen (www.23-archiefdingen.nl) en ik mag de groep van 7 medewerkers gaan coachen, maar ook de cursus zelf volgen. Enfin, tijd voor wat zelfstudie. Op dit blog leest u voortaan mijn belevenissen tijdens de cursus en de uitwerking van de 23 archiefdingen zelf. Elke week in ieder geval 1 ding. Ik ben zeer benieuwd wat er gaat komen.......

tamara

2 opmerkingen:

poulus zei

Hallo Tamara, ik en mijn collega's op het Zeeuws Archief hebben afgelopen maandag de cursus 23 archiefdingen afgesloten.
Ik heb zelf ook als coach mogen fungeren.
Veel succes en plezier met je cursus.
Ik zal de ontwikkelingen in schiedam volgen.

Provinciaal Historisch Centrum/ Tamara van Zwol zei

Dank je! Ik heb er veel zin in. Merken jullie al 'resultaat' na de cursus? Nieuwe initiatieven voor 2.0 toepassingen?